Så blev det igen tid til ugens madplan. Efter en uge med lidt for god mad og lidt for meget kage forsøger vi i denne uge at få en masse grøntsager sneget ind i på en lidt sjovere måde end ellers samtidig med at vi sparer markant på kulhydraterne. Derudover fokuserer jeg på at få de sunde fedtstoffer ind i form af fx avocado og usaltede nødder 🙂 Det behøver ikke være kedeligt at spise sundt! Dog skal der også være plads til lidt hygge i weekenden.

Mandag:
Æggewrap med stegt kylling, seranoskinke, spinat, avocado og cashewnødder.

Tirsdag:
Bolognese på en bund af revet gulerod og squash

Onsdag: 
Kylling i karrysauce med peanuts på en bund af fint snittet spidskål

Torsdag: 
Friske forårsruller med salat, spidskål, avocado, sesamfrø og tigerrejer med sursødsovs.

Fredag: 
Hakkebøf med sweetpotatomos, frisk spinat og avocado.

Lørdag: 
Bøf med hjemmelavet bearnaise og polentafritter (opskrift her)

Søndag: 
Cæsarsalat med kylling, salat, avocado, parmesan og rugbrødscrumble

God weekenden 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *